Menu
07:43
Linia 227 do Jelitkowo | |
Numer pojazdu | 2522 ➞ |
Solaris Urbino 18 2008r. |
|
Brygada | 227-15 |
Czas rozkładowy | 07:42 |
Czas realny | 07:40 |
Linia 162 do Wrzeszcz PKP | |
Numer pojazdu | 2666 ➞ |
Mercedes-Benz Citaro C2 G 2019r. |
|
Brygada | 162-04 |
Czas rozkładowy | 07:41 |
Czas realny | 07:41 |
Linia 12 do Ujeścisko | |
Numer pojazdu | 1065 ➞ |
Pesa 128NG Jazz Duo 2020r. |
|
Brygada | 12-03 |
Czas rozkładowy | 07:43 |
Czas realny | 07:42 |
Linia 12 do Zaspa | |
Numer pojazdu | 1028 ➞ |
Pesa 120NaG Swing 2011r. |
|
Brygada | 12-06 |
Czas rozkładowy | 07:44 |
Czas realny | 07:44 |
Linia 10 do Brętowo PKM | |
Numer pojazdu | 1169 ➞ |
Düwag N8C-AC2 1981r. |
|
Brygada | 10-09 |
Czas rozkładowy | 07:48 |
Czas realny | 07:48 |
Linia 227 do Chełm Cienista | |
Numer pojazdu | 2523 ➞ |
Solaris Urbino 18 2008r. |
|
Brygada | 227-11 |
Czas rozkładowy | 07:50 |
Czas realny | 07:49 |
Linia 262 do Jaworzniaków | |
Numer pojazdu | 2680 ➞ |
Mercedes-Benz Citaro C2 G 2019r. |
|
Brygada | 262-07 |
Czas rozkładowy | 07:47 |
Czas realny | 07:49 |
Linia 10 do Zajezdnia NOWY PORT | |
Numer pojazdu | 1145 ➞ |
Düwag N8C-AC1 1982r. |
|
Brygada | 10-05 |
Czas rozkładowy | 07:49 |
Czas realny | 07:50 |
Linia 283 do Niedźwiednik | |
Numer pojazdu | 3013 ➞ |
Mercedes-Benz Citaro C2 2020r. |
|
Brygada | 283-02 |
Czas rozkładowy | 07:47 |
Czas realny | 07:50 |
Linia 262 do Przymorze SKM | |
Numer pojazdu | 2653 ➞ |
Mercedes-Benz Citaro C2 G 2016r. |
|
Brygada | 262-04 |
Czas rozkładowy | 07:35 |
Czas realny | 07:51 |
Linia 12 do Ujeścisko | |
Numer pojazdu | 1013 ➞ |
Pesa 120NaG Swing 2010r. |
|
Brygada | 12-09 |
Czas rozkładowy | 07:53 |
Czas realny | 07:51 |
Linia 12 do Zaspa | |
Numer pojazdu | 1024 ➞ |
Pesa 120NaG Swing 2011r. |
|
Brygada | 12-01 |
Czas rozkładowy | 07:54 |
Czas realny | 07:54 |
Linia 227 do Jelitkowo | |
Numer pojazdu | 3048 ➞ |
Mercedes-Benz Citaro C2 G 2020r. |
|
Brygada | 227-07 |
Czas rozkładowy | 07:57 |
Czas realny | 07:56 |
Linia 162 do Orunia Górna | |
Numer pojazdu | 2646 ➞ |
Mercedes-Benz Conecto G 2011r. |
|
Brygada | 162-02 |
Czas rozkładowy | 07:56 |
Czas realny | 07:56 |
Linia 10 do Brętowo PKM | |
Numer pojazdu | 1164 ➞ |
Düwag N8C-AC2 1981r. |
|
Brygada | 10-01 |
Czas rozkładowy | 07:58 |
Czas realny | 07:57 |
Linia 162 do Wrzeszcz PKP | |
Numer pojazdu | 2537 ➞ |
Solaris Urbino 18 2009r. |
|
Brygada | 162-05 |
Czas rozkładowy | 08:01 |
Czas realny | 07:58 |
Linia 10 do Zajezdnia NOWY PORT | |
Numer pojazdu | 1171 ➞ |
Düwag N8C-AC2 1981r. |
|
Brygada | 10-07 |
Czas rozkładowy | 07:59 |
Czas realny | 08:00 |
Linia 283 do Węzeł Kliniczna | |
- - KURS NIEZALOGOWANY - - | |
Brygada | 283-01 |
Czas rozkładowy | 08:00 |
Linia 12 do Ujeścisko | |
Numer pojazdu | 1074 ➞ |
Pesa 128NG Jazz Duo 2020r. |
|
Brygada | 12-05 |
Czas rozkładowy | 08:03 |
Czas realny | 08:02 |
Linia 227 do Chełm Cienista | |
Numer pojazdu | 2517 ➞ |
Solaris Urbino 18 2006r. |
|
Brygada | 227-02 |
Czas rozkładowy | 08:05 |
Czas realny | 08:02 |
Linia 10 do Brętowo PKM | |
Numer pojazdu | 1152 ➞ |
Düwag N8C-AC1 1983r. |
|
Brygada | 10-02 |
Czas rozkładowy | 08:08 |
Czas realny | 08:03 |
Linia 12 do Zaspa | |
Numer pojazdu | 1036 ➞ |
Pesa 120NaG Swing 2011r. |
|
Brygada | 12-08 |
Czas rozkładowy | 08:04 |
Czas realny | 08:03 |
Linia 262 do Jaworzniaków | |
Numer pojazdu | 2645 ➞ |
Mercedes-Benz Conecto G 2011r. |
|
Brygada | 262-08 |
Czas rozkładowy | 08:08 |
Czas realny | 08:05 |
Linia 262 do Przymorze SKM | |
Numer pojazdu | 2531 ➞ |
Solaris Urbino 18 2008r. |
|
Brygada | 262-02 |
Czas rozkładowy | 07:51 |
Czas realny | 08:06 |
Linia 227 do Jelitkowo | |
Numer pojazdu | 2643 ➞ |
Mercedes-Benz Conecto G 2011r. |
|
Brygada | 227-01 |
Czas rozkładowy | 08:10 |
Czas realny | 08:09 |
Linia 262 do Przymorze SKM | |
- - KURS NIEZALOGOWANY - - | |
Brygada | 262-03 |
Czas rozkładowy | 08:10 |
Linia 10 do Zajezdnia NOWY PORT | |
Numer pojazdu | 1161 ➞ |
Düwag N8C-AC2 1981r. |
|
Brygada | 10-08 |
Czas rozkładowy | 08:09 |
Czas realny | 08:10 |
Linia 12 do Ujeścisko | |
- - KURS NIEZALOGOWANY - - | |
Brygada | 12-07 |
Czas rozkładowy | 08:13 |